Vuosi 2014. Jalkapallomaailman suurin näyttämö. Paikka on Rio de Janeiro, Brasilia. MM-kisat, ja adidas on all in. Symboliikka tarunhohtoisen jalkapallomaan ja MM-kisojen välillä oli yksi adidaksen teemoista. Videolla näemme miten adidaksen väen päivät kuluivat Brasiliassa.

Miljoonat ihmiset seurasivat kuukauden kestänyttä tapahtumaa viime kesänä - nuoret ja vanhat, tytöt ja pojat, ihmiset jotka elävät jalkapalloa joka päivä ja ihmiset jotka eivät edes tienneet kuka Neymar Jr. on. Mahdollisuus saada näkyvyyttä oli suuri, koska niin moni silmäpari seurasi kisoja ja tapahtumia. Internetin luomat mahdollisuudet ainoastaan nostivat panoksia.

adidas oli päättänyt käsitellä kisoja 24 tuntia vuorokaudessa. adidaksen päätös nosti kisojen seuraamisen aivan uudelle tasolle. Eikä vähiten sen takia, että urheilun jätti sai vieraakseen legendaarisia entisiä MM-kisapelaajia kuten Cafu, Patrick Vieira ja David Beckham.

adidas teki lähetyksiään omasta Rio de Janeiron päämajastaan. Tapa jolla adidas toimi oli uniikki MM-kisatasolla. He olivat koko ajan valmiudessa jos jotain uutta uutisoitavaa tai kommentoitavaa ilmaantui MM-kisoista. Nämä kisat eivät varmasti jääneet viimeisiksi joissa adidas on tällä tavalla mukana, ja ehkäpä näemme myös Niken tai Puman oman kanavan 2016 Olympialaisissa tai EM-kisoissa...

adidaksen tapa julkaista 24 tuntia päivässä lähetystä MM-kisoista muutti koko tavan toimittaa uutisia kisojen aikana. Me todella pidämme ideasta ja toivomme näkevämme samaa tulevaisuudessakin.