Unisport | Palkittu verkkokauppa

01.01.2021

Kirjoittanut: Eero

Vuosien mittaan Unisport on ansainnut lukuisia nimityksiä ja palkintoja. Palkinnot ovat antaneet ansaittua uskottavuutta, mutta mikä tärkeintä, se kertoo meille, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä - ja se todella ruokkii haluamme tulla entistä paremmiksi joka vuosi!

Kolminkertainen “The Users’ Favorite Award”-palkinnon voittaja

Jatkuva sitoutumisemme korkeaan asiakastyytyväisyyteen on tunnustettu vuosittain jaettavan Tanskan eCommerce Awards -palkinnon (FDIH) muodossa. Olemme voittaneet käyttäjien suosikkipalkinnon kolmesti - vuosina 2011, 2012 ja 2017. Tämä palkinto on meille erityinen, sillä koko maan käyttäjiä pyydetään valitsemaan suosikkinsa verkkokauppojen joukosta. Meille on suuri kunnia, että meidät on valittu kolme kertaa suosikiksi, ja se on osoitus siitä, kuinka tärkeää tuki ja uskollisuus ovat.

Voitto rajojen yli

Vuosi 2013 oli meille iso vuosi. Ensinnäkin FDIH äänesti Unisportin “B2C of the year” -yritykseksi. Tunnustus annetaan yritykselle, jolla on paras yhdistelmä hyvää liiketoimintakokemusta, erinomaista asiakaspalvelua ja innovaatioita.

Voitimme myös "Golden eCommerce Award"-palkinnon, joka merkitsi Unisportin Tanskan ykköskaupaksi. Voittajana meillä oli kunnia edustaa Tanskaa Euroopan verkkokauppojen välisissä kilpailussa Barcelonassa. Tiukkojen vaiheiden jälkeen suurimpien joukossa Unisport äänestettiin Euroopan kolmanneksi parhaaksi verkkokaupaksi, josta olemme erittäin ylpeitä!

Sekä vuosina 2014 että 2016 menimme lavalle nostamaan The Cross Border Award -palkintoa. Vuonna 2016 Unisport äänestettiin Ruotsin "Vuoden verkkokaupaksi" ja Norjan kolmanneksi parhaaksi. Saavutukset heijastavat kykyämme toimia tasaisella laadulla kaikissa maissa ja kosketuspisteissä.

Palkittu kasvustrategia

Yhtenä Tanskan nopeimmin kasvavista yrityksestä Unisport on saanut Børsenin Gazelle -palkinnon kolme kertaa - vuosina 2015, 2016 ja 2017. Etsimällä jatkuvasti uusia mahdollisuuksia olemme onnistuneet edistämään kestävää kasvua erittäin kilpailluilla markkinoilla.

Verkkokaupan ja sosiaalisen median yhdistäminen

Vaikka tarjoamme parhaita jalkapallotuotteita kohtuuhintaan, meillä on valtava läsnäolo myös sosiaalisessa mediassa - täydellinen esimerkki siitä, kuinka Unisport on enemmän kuin pelkkä jalkapallokauppa.

Vuonna 2012 voitimme FDIH:n “Social Commerce”-palkinnon, joka tunnusti kykymme yhdistää verkkokauppa ja sosiaalinen media onnistuneesti. Vuonna 2018 saavutettiin virstanpylväs, kun Unisport Web-TV ylitti miljoonan tilaajaa, josta saimme Youtube Gold Creator Award -palkinnon. Kahden vuoden kuluttua siitä tilaajien määrä on yli kaksinkertaistunut, ja tilaajia on nyt yli 2,6 miljoonaa.

Olemme onnistuneet luomaan ainutlaatuisen jalkapallokokemuksen korkealaatuisella sisällöllä. Sen lisäksi, että opastamme sinut uusimpiin jalkapallovarusteisiin, julkaisemme usein oppaita, joiden avulla voit parantaa taitojasi ja viedä pelisi uudelle tasolle. Lisäksi isäntämme JayMike, Joltter ja PWG ovat saaneet etuoikeuden haastatella maailman suurimpia supertähtiä, kuten Lionel Messiä, Cristiano Ronaldoa, Ronaldinhoa, Zinedine Zidanea ja monia muita.

Kiitos!

Jalkapallokauppana ei ole mikään yllätys, että olemme luonteeltamme kilpailukykyisiä ja haluamme voittaa. Vaikka olemme ylpeitä, olemme myös nöyriä voittajia. Koska aivan kuten jalkapallossa, myös saavutuksemme ovat yhteistoimintaa. Siksi kiitämme sinua ja jaamme voitot kanssasi; ilman uskollisuuttasi ja tukeasi, se ei olisi ollut mahdollista!

Odotamme voivamme tarjota sinulle parhaan jalkapallokokemuksen - riippumatta siitä, oletko ollut kanssamme vuoden 1995 alusta lähtien vai vierailetko Unisportissa ensimmäistä kertaa.